11 Eylül 2012 Salı

insanın bookmarkları

malumunuz ben tercüme işiyle iştigal ediyorum şu sıralar, her ne kadar ticaret seviyorum beeeeeen duygusu beynimi karıncalandırsa da, o yüzden bookmark kelimesi, mihenk taşı. geçtiğimiz cumartesi keremo ve benim hayatımda her gün karşılaşmadığımız bir değişiklik hasıl oldu. ikimizde neither sad nor happy idik. hele benim küçük adamım, cesur ve kararlı duruyordu, mutsuzluk hissi yoktu suratında. boğa burcu olan ben ise; her değişiklikte olduğu gibi bunda da bir bocaladım. değişiklik, değişme acı verici bir şey. herşey sabit kalsa isterim ben, değişmese, zaten zor alışıyorum, bir de değişiklik yapıp bunaltmayın beni diye düşünüyorum ama kaçınılmazlar yaşanıyor. geçmiş baktığımda istemediğim şeylerin hemen hepsine alışmışım, bunda da muhtemelen öyle olacaktır. kafam çok karışık, yine binlerce birbirinden bağımsız ve anlamsız fikir dolaşıyor içinde. hokkabaz mı olmalı, kış için domates salçası ve turşu mu kurmalı gibi. curiosity mars'a gitti de yerleşim planlayanlar kimin gezegenine yerleşiyorlar, gelip benden izin aldılar mı gibi. eski dost düşman olmaz, başka bir şey de olmaz. eski dost eski dost olarak kalır, bu da kulağınıza küpe olsun. bir de; if you change the way you look at things; the things you look at will change diye bir söz duydum, hoşuma gitti, siz de beğenin.
ters kupa kızı :-) i-ching'e yakın durun, eğlenceli... seneca'ya da yakın durun eğer fiziksel olmayan bir tokat yemek istiyorsanız.

Hiç yorum yok: