30 Haziran 2013 Pazar

yeni dönem

hayatta her gün yeni gün ancak bazen yeni gün gelecek daha güzel ve umut dolu günlerin habercisi olabiliyor. mayıs sonu ve haziran başı bünyemde bahar çarpması etkisi yaptı. mutluyum, daha mühimi umutluyum. keremo, vatanım, tanıdıklarım ve tanımadıklarımın davranışları umudumu körükleyen öğeler oldular.

daha açık yazamıyorum her zaman olduğu gibi. lütfen okuyucularım sizi mutlu eden şeyleri ve hayatınızdaki dönüşümü düşünün, mutluluk yanı başımızda. küçük prens kitabını tekrar okuyoruz ve mahabarata destanı'nı.

sevgiler
uygulanacak prensipler :-))))


dostlukları hayranlık uyandırıcıydı, örnek alınası...


yaz akşamı balkondaki eskimom... aniden gelen ürperti kuzumun bu kılığa girmesine sebep oldu.


kendimi de yayınlamak istedim, bkz. mutlu ve umutlu insan.



kuzu yeni bandanasını modelden modele sokarken, dünyanın en muhteşem herifi budur, o kadar.


ben 4, yüksek 1 yaşında. o zaman da omuz omuza ve yan yanayız. canım benim, her üçünüzü de çok seviyorum, Allah beni sizsiz bırakmasın. 

Hiç yorum yok: