6 Şubat 2018 Salı

karataylar

aklıma güzel bir söz geldi; hangi adam kadmon'un söylediğini hatırlamıyorum lakin buyurun "atın iyi cins diye övünme, sen at mısın?" karatay başlığından dolayı bu yazmak istedim, aslında konu ile alakasız...

geçtiğimiz hafta sonu astroloji seminerine katıldım. artık güneş burcu, ay burcu ve yükselen nedir biliyorum. henüz gezegen ve evleri keşfedemedim gerçi. ama why not?

ben boğa burcu olmaya çalışıyormuşum, elimden hiçbir şey kaçmazmış. asıl görünen yüzüm yükselenim olan aslan... geçmişim de oğlak, yani ay burcum. oğlaaaaaak. hiç bilmezdim nasıl, nedir. boğa gibi inatçı. şahane. onun da isteyip de elde edemediği hiçbir niyet olmazmış. yani karar verdiğim her şeyi yaparmışım.

madem öyle dedim, dur şu karataylara katılayım. sabah menemen, beyaz peynir, fındık yedim. aklıma estikçe günlük detayları paylaşırım. sık takip edilen bloglar gibi before and after paylaşımlar yapamayacağım...

heyecan devam, özlem haddinden fazla... bugün 6 şubat salı 2018


sevgiler

Hiç yorum yok: