1 Mart 2019 Cuma

mart, 1 mart...

başlıklara çok gerekmedikçe noktalama işaretleri koyulmaz. iyi de zaten hislerimi anlatamıyorum, kendim de anlamıyorum, başka çare yok. derin sessizlikten ve art arda gelen noktalama işaretlerinden anlayacaksınız...………………………..

keremo, güneş ışığı, ay, gökyüzü, uzay boşluğu, diğer gezegenler, atmosfer, en güzel şarkılar, hayatımın anlamı, sevincim, mutluluğum, yaşamla olan bağım, derin sevgim, en değerli madenim, canım, 6 ocak'ta okula döndüğünden beri öpüp koklayamadım, çok şükür iyi olduğunu biliyorum, haber alıyorum. sağlığı, keyfi yerli yerinde, kendine bir hayat kuruyor tabi, aslında normal de, sanıyorum ben kendime bir hayat kuramıyorum onsuz.

uzun zamandır emek verdiğim sosyolojik, felsefi, psikolojik çalışmaların tümü de sona erdi, elimde olmayan sebeplerden. maneviyat sıfır. elbette hala korumaya çalıştığım şeyler var, nereye kadar kim bilir...

kelimelerim şimdilik tükendi, odaklanamıyorum.

keremo tatilinde amsterdam'a gitti, çok eğlenmiş. dört gözle 22 Mart'ta inşallah gelmesini bekliyorum. inşallah tüm çocukları yaradan esirgesin, korusun. epey endişeli gelecek endişesi sarmış kendisini, umuyorum onun endişelerine sebep olan konular ortadan kalkar da, çocuğum düşüncelerini daha ferah konulara odaklayabilir.

ad infinitum uniti

Hiç yorum yok: