13 Nisan 2009 Pazartesi

doomgünü

ben yirmiüç nisan doomluyum. yani kardeşimin yaptığı gibi doğumgünü kutlamalarına üç ay önce başlayıp üç ay sonra da bitirmem ama severim doğumgünümü. yirmiüç nisan'da olmasını. paylaşayım dedim. hep sıkıntılardan bahsedecek değilim ya. şunun şurasında 9 gün kalmış zaten. yani hediye bekleyen kişi değilim ama ağanın eli de tutulmaz hani. aşağıda ne tür eserlerden hoşlandığıma dair ipuçları bulacaksınız. bunun haricinde şöyle minimum ikiyüz beygirlik motorlar, ferrariler de kabulümdür. ferrarinin muhakkak kırmızı olması gerekmektedir. motor içinse renk konusunda sizi serbest bırakıyorum. sonuçta hediye alıyorsunuz, karışmak olmaz. ferrarı veya bir ne bileyim ducati yetişmezse sürpriz bir seyahat de olabilir. hayalgücünüzü çalıştırın işte.


benim bu dooomgünüm için dileklerim ise;

1. tüm hayallerimin gerçek olması ( kendim ve keremo için olanlar )
2. dünyaya birazcık huzur ve düzen gelmesi
3. krizlerin bitmesi
4. alles in ordnung durumları
5. bono'nun beni araması ve şahsen, bizzat beni ziyarete gelmesi..
6. dünya tarihinde yeralacak bir projede görev almak hatta o projeyi kendim yapmak

şimdi " yemekteyiz " başladı... sonra görüşürüz

Hiç yorum yok: