10 Mart 2010 Çarşamba

s o n d e n e m e

selam dünyalılar, ben dostum...

uzundur yazamadım çünkü meşguldüm, dünyayı düşmanlardan, iyileri kötülerden, kötüleri daha kötülerden kurtarıyordum. bu damıtma işleminin sonlanmasına azıcık kalmışken uyandım..

bugün bir karar verdim. eğer bloguma countdown bir magnetizma da eklemeyi basarirsam oooohhh ne ala. bu başarı tablosunu gerceklemek için de kendime 6 ay veriyorum. 6 ay sonra başarırsam ne olduğunu açıklayacağım; yeni bir lisan, yeni bir insan veya bisiklete binmeyi öğrenmek gibi. neyse bakalım.

şimdi beni meşgul etmeyin işlerim var ve de çok öptüm hepinizi, lütfen bana şans dileyin.. :-) :-) :-)


arka plandaki köprünün yarısı yok, nasıl? şaşı bak şaşır..


yıllardır her gittiğim yere benimle gelen ayaklarım, itinayla bu pozu her mekanda vermekten keyif alıyorlar :-)


astronot keremonun astronot özentisi annesi, tabe soğuktan kelli :-P


okuma yazmayı yeni öğrendim de, heves ediyorum :-)


yüzyıllık yalnızlık - 1


yüzyıllık yalnızlık - 2


kar miktarını ispatlamak için donmuş parmaklarım seviye tespitte...


hadi eyvallah...

Hiç yorum yok: