15 Mart 2013 Cuma

herkes şarkı söylemek zorunda mı?

herkes şarkı söyleyebilir, herkes yemek yapabilir ama herkes şarkı söylemeli ve yemek yapmalı mıdır? ben sizinle yine çok girift bir yazı paylaşacak iken gecenin bir vakti kendim ve bana sesiyle eşlik eden televizyondan yükselen sesle irkildim. bas bas bağırarak şarkı söyleyenler çok harika şekilde şarkı söylüyor sanıyorlar kendilerini, bir amalia rodriguez olsun, bir dalida olsun nasıl bağırmadan, sakinlikle hedefledikleri duyguyu veriyorlar, değil mi ama?

neys, konuma döneyim. hayatınızda yolunuzun şöyle veya böyle kesiştiği insanlar bir var bir yok fazına geçerse, kesişmemeye çalıştığınız insanları ise kendinizden uzaklaştıramadığınız zamanlar ne yaparsınız? ben sinir oluyorum. bununla da kalmıyor fevri davranıyorum. bir de insanların imalarından, üstü kapalı sözlerinden ne anlamam gerektiğini bilememe durumu var ki dillere destan. ben tam manasıyla "kör gözüm parmağına" durumundayım. açık konuşun arkadaşlar. anlamayan var burada, ayıp değil mi ama?

bu aralar keremo büyümekte, büyürken de bizi sözleriyle güldürmekte;
"annem dersler konusunda insanı biraz sıkar ama sınavlarda rahat edersin"
"sınavlarda 100 alma düşüncesi sınavda bir şey öğrenmemi engelliyor, sadece nota odaklanıyorum"
"sevdiklerimin daha çok işi ve parası olacağına bana daha çok vakit ayırmalarını tercih ederim"

yelkene iyice sardı, bir hoşuna gidiyor bir gidiyor. dehşet bir havayla bize terimleri AÇIKLAMIYOR!

seneye bu okula gitmeyecek olması kendilerini üzüyor mu, yoksa önemsemiyor mu hala çözemedim. zati çocuğu çözebilmek için gittiğimiz danışman psikiyatrist çocuğun çok zeki ve normal ruh halinde olduğunu, mamafih bu denli endişeli bir insansam benim bir uzmana görünmem gerektiğini söyledi :-) ne diyeceksin, uzman işte, bir bildiği vardır herhalde :-)

dramatize etmek istememekle beraber; kayboldum kaybolan yıllar içinde diyerek bu gecelik yazıma son veriyorum. çabuk dağılın. içimdeki Lanu söylemek istediklerini söyleyememekten infilak etmek üzere. kaçın, hasarınız elimden olmasın.

iyi geçinin birbirinizle, bir hareket başlatın, öyle veya böyle bir hareket, ama muhakkak doğru yönde bir hareket.

not: kısa bir süre sonra size bir müjdem olabilir, bekleyin anacım :-)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

。。 Voはヴァンタンストリートにある記念館はせめてによって時間のカップルを渡す必要があります戦争のレ
コードへの休暇。型破りな
演奏では、ピ
クシーロット、17単なくなっon.
Airジョーダン3ブル
ックスブラザーズ、ラルフロー
レンポロアウトレットためバーバリーアウトレットを好むそれが可能な摩耗の
安全な家庭になり
、クリスチャンルブ
タンの靴はすぐに水曜日のトップであることム
ッとしていない商品のこれ
らの並べ替えを持っている

Feel free to surf to my webpage: バック グッチ

Adsız dedi ki...

どうやら、問題の
違法性が強く十分に
消費者の心の中に登録していない、偽物のため
に継続的な需要がある理由で
ある

my page: chanel バッグ