11 Eylül 2007 Salı

şaşı bak şaşır







( eskiden bu isimle sunumları yapılan fotoğraflar / resimler vardı hatırlar mısınız? ben halihazırda boyut değiştirmeye meyilli biri olarak hepsinin içinde anında kaybolup ikinci resmi görürdüm. ruhani bir kişiyim mi demek bu acaba? hı doktor beyler ve hanımlar, nedir bu durum? ölecek miyim? yukarıda size bu tür üç resim sunuyorum, gary w. priester'in hazırladığı. bakın bakalım ne göreceksiniz)

bugün fikir sıçramalarım var; buyrun buradan yakın, ya da yakmayın. sigara sağlığa zararlıdır.

* taşınmaktan bahsetmiştim ya. işte o evin boya vesair işleri bitmiş. istediğimiz an taşınabiliyormuşuz. amma velakin " lütfen tüm duvarlar beyaz olsun " talebime selefimiz " lila duvarları beyazla kapatmak için tonla para ödeyemem " diyerek bize morların soylu kasvetini bırakmış. sağolsun. hala bu yeni evden çok umutluyum, belki çok üst katlarda olması ( altıncı katta ev ve binada asansör namevcut. annem geçenlerde bana " o daire en üst katta, binada da asansör yok " dedi. keremo cevabı yapıştırdı " anneanne merdiven yok mu? vaaar. merdivenle çıkarız ! " ) bulutlara elimizi uzatabileceğiz böylece, belki keremo'yla benim ortak bir çalışma odamız olabilme ihtimali bu eve ısındırdı beni. eşya taşımak ve yerleştirmek zahmetli olsa da başlangıçlar neşe veriyor...

* sıkıntı bastığı ve sosyal açıdan kendimi olduğumdan daha güvensiz hissettiğim için gazete haberlerini matbu halde okumayı bıraktıydım ben. amma velakin bu kez de internet üzerinden okuyorum. ne değişti sanki? yine aynı buhranlar, afakanlar basıyor. bugünki haberler tam nightmare on elm street tadındaydı. bahsetmek istemiyorum.

* bir arkadaşımız, deniz karaağaç - ropörtajdan hani, hatırlarsınız; geçenlerde evlendi ve eşi izin vermediği için işe dönmediği gibi telefonla dahi nezaketen bir açıklama yapmadı... çok ayıp. yorum yapmak istemiyorum yine de, amacım kendisini rencide etmek değil, akıl, mantık sahibi olduğunu zannettiğim birinin bu denli anlamsız hareketini doğru bulmadığımı belirtmektir. kuyruğunu kıstırıp dönmek zorunda kalmak da var işin ucunda. kapıları çarparak çıkmamak lazım.. ex nihilo nihil fit deriz biz bu duruma eski roma'da...

* dublin'de hala ucuzundan ve temizinden bir otel bulamadık. zaman daralıyor, saylonlular gelmeden önce boyut değiştirmem lazım. galaktika başlıyormuş, ben sever izlerdim, deneyiniz.
* ünlü birisi kendine altıbuçuk milyara ( yeni parayla altıbin beş yüz ) çizme almış bu kış hiç üşümemek için.

* hala üçyüzbin lirayı buluşturamadım. cumartesi aldığım - utanmadan keremo'ya çektirdiğim - milli piyango biletine onbeş lira çıktı, bileti beş liraya almıştım. bu yolla üçyüzbin lira birikir mi sizce?

* dün akşam bizimki babasıyla bir gezme olayına gitmektense benimle evde kalmayı tercih etti. nasıl havaya girdim anlatamam, tercih ediliyorum yaf!!!

* bu sabah yedibuçuk'ta sokakta scootera binen sadece biz vardık; keremo'yla ben. aslında ben sadece onun peşinde koşuyordum, dörtnala. o kadar hızlı gidiyorki, artık yetişemiyorum. size pazar gününü de anlatmadım değil mi? hımmm, bugün yazmaya çalışacağımdır nasıl zehra'yla benim ömrümüzden ömür gittiğini :-))))

* uykum var, şöyle tepelik yemyeşil bir alana, mesela patrica gibi denize nazır bir yaylaya bembeyaz, her tarafında uçuşan tüller olan bir yatak kurulsa. ipek geceliklerimle ( aslında pamuklu tercih ederim, ama ambiansa uymaz ) gelip yatağıma uzanayım. esintili, serin ve güneşli bir gün olduğu için usulca kuştüyü örtülerime sarınayım ( bu örtülerin hazırlanmasında hiçbir hayvan zarar görmemiştir ).. uyuyayım, uyuyayım. uyandığımda herşey güzelleşmiş olsun, ben, dünya, hayat, hepimiz... hepinizle tek tek tokalaşayım, mutluluğumu paylaşmak adına, vakit nakittir demeden, sakince. adresi veriyorum hemen gelin... tamaaaam, kalem kağıt almanızı bekliyorum adresi söylemeden önce. hepiniz yazan çizen insanlarsınız, neden kalem kaat bulunmaz elinizde her daim anlamıyorum. canım daim çekti şimdi de, ooof of, yaş ikiyüzelli, kilo da aynı. her kelime insana zararlı bir gıda hatırlatır mı ya? neyse ben kaçtım, koşarak. biraz kalori yakayım en azından. sağ üstte hayal ettiğim yatak modeli, altta da aklımda olan yeşillik var. bilmem anlatabiliyor muyum arkadaşlar?

1 yorum:

Unknown dedi ki...

İlk resim aynı fakat derinlik geliyor, ikinci resim de içe doğru bir kuyu oluşuyor, son resimde ise 3D yazıyor :)