26 Temmuz 2007 Perşembe

seçtik


sonunda bu seçimi de atlattık ( her ne kadar sonuçları pek çoğumuzu şaşırtsa da ). tanıdığım insanlardan en az kırkına sordum kime oy verdiklerini; sadece 2 kişi akp'ye oy vermiş. onların dışındakiler çok şaşkın ve nasıl olup da böyle bir sonuç çıktığını anlamış değiller. sonuçların memnun etmediği kişiler şaşkınlıklarını fevri cümlelerle izah edince ortaya bu kez de çok çirkin söylemler çıkıyor. bu ülke bir bütün mü; evet bütün ( çok şükür ). peki herkes birbirinin kopyası mı? klonlandık mı birbirimizden; hayır. O halde aynı evde yetişen kardeşlerin dahi fikirleri ayrı ayrıyken ( ve beş parmağın beşi bir mi diye bir atasözümüz de varken ) neden herkesin kendimiz gübü düşünmesini istiyoruz.

kendimize benzeyen insanlar olmasını istemek tanrısallaşma arzumuzdan ileri geliyor. başkalarının başka insanlar olduğunu, başka bünyelere ve fikriyata sahip olduğunu kabullenmek istemiyoruz. belki anlamıyoruz, bilemiyorum. bir arkadaşım söylerdi " mükemmelliyetçi olmaya çalışan insan herkesin kendisine benzemesini istermiş, herkeste kendi suretini görme arzusuymuş bu. insan olduğumuzu, tam olmadığımızı kavrayamayıp, bazı acizliklerimiz olduğunun farkında olmadığımızdan " güüüç bende artııık " dermişiz aslında için için ( tabi bunu alenen değil, biliçaltımızda dermişiz )

sonuç itibarıyle; sonuçları kabul etmenizi ( muhalifsek ), kutlamanızı ( tarafsak ) ve tüm bunları sakinlikle yapmanızı rica ediyorum. çok yorgunum, uykusuzum, gürültü - patırtı kaldıramayacağım.

şimdi herkes yerine otursun lütfen, derse başlıyoruz ( keşke hayat bir okul olsa ama sınavlar şimdikinden daha kolay olsa, para kazanma mecburiyeti olmasa, okulda kötü çocuklar hani nasıl bir şekilde dışlanır ve dış mihraklar size biraz zor zarar verirse hayatımızda da bu şiarlar geçerli olsa. arkadaşlar hadi ya, kuralım şöööyle en kralından bir okul. yarın sabah kapıda buluşup kıralım hatta. benim canım ders dinlemek de istemiyor :-) )

mızıl mızıl
( sağ üst resimdeki benim bir gravürüm, yani gravürü ben yapmadım da model benim, tabi şimdi bu halimden on yaş daha yaşlıyım )

Hiç yorum yok: